fbpx
Polub nas!
Strefa klienta

 

Szanowni Klubowicze!

w związku z licznymi pytaniami dotyczącymi płatności w okresie tymczasowego zamknięcia naszych klubów, przygotowaliśmy dla Was listę pytań i odpowiedzi.
Lista znajduje się
tutaj

W tej chwili robimy wszystko co jesteśmy w stanie, aby ochronić nasze kluby INTERFIT Club przed negatywnymi skutkami bieżącej sytuacji. Bardzo zależy nam, żebyśmy wszyscy po zakończeniu tej koniecznej izolacji mogli wrócić do swojego klubu i w pełni korzystać z jego usług.
Chcielibyśmy Was poinformować, że mimo zamknięcia klubów, stale ponosimy koszty związane z ich działaniem. Na bieżąco musimy opłacić czynsz, opłaty leasingowe, pensje pracowników i wiele innych naszych zobowiązań, które pozwolą świadczyć nasze usługi na niezmienionym poziomie, gdy sytuacja wróci do normy.

Bardzo Was zachęcamy do tego, abyście pozostali przy aktywnym członkostwie.To właśnie dzięki temu będziemy mogli sfinansować bieżące zobowiązania i mieć szansę na powrót do normalnego funkcjonowania, gdy minie zaistniała sytuacja.

W momencie ponownego otwarcia klubów wydłużymy Twoje członkostwo o czas braku dostępu do klubu (przykład: jeżeli dokonasz płatności za miesiąc kwiecień, wówczas Twoje członkostwo wydłużymy o jeden bezpłatny miesiąc). Ale to nie wszystko- ponadto wszyscy Klubowicze, którzy zostaną przy opłaconym aktywnym członkostwie w miesiącu kwietniu w podziękowaniu otrzymają od nas jeszcze jeden dodatkowy miesiąc członkostwa gratis również na końcu umowy!

Zdajemy sobie również sprawę, że niektórzy z naszych Klubowiczów także boleśnie odczuwają skutki finansowe tej sytuacji. Z myślą właśnie o takich osobach przygotowaliśmy nową opcję: bezpłatnego zamrożenia członkostwa bez wychodzenia z domu. Usługa ta nie jest automatyczna i należy aktywować ją poprzez naciśnięcie odpowiedniego przycisku w Strefie Klienta (zakładka: Członkostwo/aktualny karnet/zamrażam).

Jeżeli potrzebujecie z niej skorzystać, to zróbcie to jak najszybciej, gdyż proces pobierania płatności za członkostwa jest automatyczny i 1 kwietnia o godzinie 00:00 będzie kontynuowany zgodnie z zasadami określonymi w Waszych umowach.

Płatności tych Klubowiczów, którzy skorzystają z bezpłatnego zamrożenia członkostwa w miesiącu kwietniu zostaną przesunięte na przyszły miesiąc, a ich członkostwo wydłuży się o jeden płatny miesiąc.

Aktualny czas jest bardzo trudny dla nas wszystkich. Tym bardziej jednak wierzymy, że w obliczu tego wyzwania wspólnie będziemy się wzajemnie wspierać i dbać o siebie poprzez mądre i odpowiedzialne działania.

Dlatego jeżeli możecie, to pozostańcie przy opcji aktywnego członkostwa. Dzięki temu łatwiej będzie nam przywrócić usługi klubu po zakończeniu przymusowej przerwy.

Wszystkim Wam i Waszym rodzinom życzymy dużo zdrowia!

W tej chwili zostańcie i trenujcie w domu. Zadbajcie o siebie i swoich bliskich. Z nami możecie się spotkać codziennie na FACEBOOK-u podczas zajęć online. Razem z pewnością damy radę!

Z utęsknieniem czekamy na Wasz powrót!
TEAM Interfit Club