fbpx
Polub nas!
Strefa klienta

Q&A – pytania i odpowiedzi dot. członkostw w czasie tymczasowego zamknięcia klubów w czasie epidemii.

 

Mam aktywne członkostwo. Co teraz?

Wszystkim Klubowiczom, którzy pozostaną przy aktywnym członkostwie w momencie ponownego otwarcia klubu wydłużymy członkostwo o czas braku dostępu do klubu (przykład: jeżeli nie dokonasz zamrożenia płatności za miesiąc maj, wówczas Twoje członkostwo wydłużymy o jeden bezpłatny miesiąc). Przedłużenie okresu karnetu nastąpi automatycznie i aby je uzyskać nie będą wymagane od Ciebie żadne dodatkowe działania. Opłaty będą pobierane na dotychczasowych zasadach. Oznacza to, że teraz nie będzie przerwy w opłatach, natomiast wydłużenie karnetu przysługujące Ci z tytułu zamknięcia, będzie dla Ciebie okresem zwolnionym z opłat. Taki harmonogram opłat pomoże nam na bieżąco regulować zobowiązania związane z prowadzeniem klubów. Pamiętaj, że mimo zamknięcia nadal ponosimy ogromne koszty, takie jak czynsz, media, leasingi, a przede wszystkim pensje pracowników. Bardzo liczymy, że zrozumiesz naszą obecną sytuację. Robimy to po to, abyśmy po okresie zamknięcia, mogli dalej spotykać się z Tobą na treningu. Dlatego jeżeli możesz, pozostań przy tej opcji.

 

Co zyskam dodatkowo, jeśli pozostanę przy opłaconym członkostwie?

Każdy Klubowicz, który pozostanie przy opłaconym aktywnym członkostwie w okresie zamknięcia klubu, w podziękowaniu otrzyma od nas jeden dodatkowy miesiąc członkostwa gratisna końcu umowy! To oznacza, że Twoja umowa wydłuży się o czas zamknięcia klubu oraz o jeden dodatkowy darmowy miesiąc!

 

Nie mam uruchomionego polecenia zapłaty. W jaki sposób mogę opłacić członkostwo?

Jeżeli nie masz uruchomionego polecenia zapłaty, a chciałbyś nas wesprzeć i opłacić członkostwo za miesiąc maj, to możesz zrobić to za pomocą karty płatniczej przez Strefę Klienta lub wykonać przelew na konto bankowe Twojego klubu.

Dla ułatwienia podajemy Ci odpowiednie rachunki bankowe z poszczególnych klubów INTERFIT Club:

Chorzów – 23 1050 1298 1000 0090 3033 3646

Siemianowice Śląskie – 61 1050 1298 1000 0024 3219 8089

Zawiercie – 75 1050 1298 1000 0024 3846 1515

Pamiętaj, że Każdy Klubowicz, który pozostanie przy opłaconym aktywnym członkostwie w podziękowaniu otrzyma od nas jeden dodatkowy bezpłatny miesiąc członkostwa gratis na końcu umowy! To oznacza, że Twoja umowa wydłuży się o czas zamknięcia klubu oraz o jeden dodatkowy darmowy miesiąc!

 

O co chodzi z zamrożeniem członkostwa?

Zamrożenie członkostwa to rozwiązanie specjalne, które wprowadziliśmy w związku z koniecznością czasowego zamknięcia klubów w związku z epidemią.  Zamrożenie to jest bezpłatne. Pamiętaj jednak, że dla nas to rozwiązanie oznacza, że nie otrzymujemy środków na spłatę zobowiązań, co na pewno dodatkowo utrudni nam wyjście z tej sytuacji. Dlatego jeżeli możesz, pozostań przy aktywnym członkostwie i skorzystaj z opcji jego wydłużenia o 1 dodatkowy darmowy miesiąc. Usługa zamrożenia nie jest automatyczna i należy aktywować ją poprzez naciśnięcie przycisku „Zamrażam” w Strefie Klienta. Zamrożenie rozpocznie się automatycznie od 1 maja 2020r. i potrwa do 31 maja 2020r. Obowiązuje tylko w okresie, gdy klub jest czasowo nieczynny w związku z epidemią. Opcja zamrożenia dostępna będzie do 4 maja 2020r. do godz. 23:59. Zrób to jak najszybciej, gdyż proces pobierania płatności za członkostwa jest automatyczny i 5 maja o godzinie 00:00 i będzie kontynuowany zgodnie z zasadami określonymi w Twojej umowie.

 

Co jeśli do tej pory nie aktywowałem dostępu do Strefy klienta?

Aby aktywować dostęp do Strefy klienta potrzebujemy Twój adres e-mail, który wprowadzamy do naszego systemu i na ten adres wysyłany jest „mail powitalny” z hasłem startowym.

Jeśli nie masz lub nie możesz znaleźć „maila powitalnego” z hasłem, lub też do tej pory nie podałeś nam swojego adresu e-mail, zrób to ja najszybciej dzwoniąc pod nr telefonu w godzinach 10.00 – 18.00

Klub Chorzów – 602 621 356

Klub Siemianowice Śl. – 664 190 637

Klub Zawiercie – 539 772 425

 

Co z moim członkostwem w okresie od 14 do 31 marca 2020r.?

Zgodnie z informacjami zamieszczonymi na naszej stronie www.interfitclub.pl/kluby-tymczasowo-zamkniete/ oraz na naszym Facebook-u każdemu naszemu Klubowiczowi, który miał na dzień 14 marca aktywne członkostwo wydłużyliśmy jego umowę członkowską o bezpłatne 18 dni (czyli o okres od 14.03 do 31.03.2020r.).

 

Co się dzieje jeżeli moja umowa (np. roczna) kończy się w czasie, gdy kluby są nieczynne?

W sytuacji, w której zakończenie Twojej umowy członkowskiej przypada w okresie zamknięcia klubu, przysługuje Ci przedłużenie członkostwa o ilość dni, w których nie miałeś dostępu do klubu przy aktywnym członkostwie. Nową umowę będziesz mógł zawrzeć lub też złożyć wypowiedzenie aktualnej umowy po ponownym otwarciu klubu. Wówczas będziesz mógł także sprawdzić aktualny stan Twojej umowy w Strefie Klienta lub kontaktując się z nami telefonicznie czy też bezpośrednio w klubie. Pamiętaj, że spokojnie będziesz miał na to czas po ponownym otwarciu klubu.

 

Kiedy kluby będą ponownie otwarte?

Stosujemy się do wytycznych administracji rządowej. Na tą chwile wiemy, że kluby fitness zostały zakwalifikowane do 4 etapu przywracania aktywności sportowej w naszym kraju. Wdrożenie tego etapu planowane jest na 1 czerwca 2020r. Oczywiście jest to zależne od sytuacji epidemicznej w kraju. O rozwoju sytuacji będziemy na bieżąco informować na Facebook-u oraz na stronie www.interfitclub.pl

 

Czy macie dla mnie jakieś pomysły na trening w domu?

Oczywiście że tak ! Nasi trenerzy i instruktorzy mają dla Ciebie treningi w wersji online, które wspólnie z nami wykonasz w swoim domu. Grafik zajęć online dostępny jest tutaj.

 

Co jeżeli mam niestandardową sytuację, którą nie opisaliście na tej liście?

Napisz do nas na adres e-mail swojego klubu. Dla przypomnienia:

Klub Chorzów: chorzow@interfitclub.pl

Klub Siemianowice: siemianowice@interfitclub.pl 

Klub Zawiercie: zawiercie@interfitclub.pl 

Prosimy o chwilę cierpliwości na każdą wiadomość odpowiemy.

Drodzy Klubowicze!

 

Przede wszystkim bardzo serdecznie chcemy Wam podziękować za okazane wsparcie w kwietniu. Jesteśmy naprawdę dumni, że mamy tak wspaniałą społeczność. Napawa to nas optymizmem oraz pozytywną energią na najbliższy czas,
co akurat teraz jest naprawdę dla nas ważne. Liczymy także na to, że już niedługo będziemy się już mogli z Wami zobaczyć w naszym klubie.

Pamiętajcie, że przygotowaliśmy dla Was listę pytań i odpowiedzi dotyczącą płatności w okresie tymczasowego zamknięcia naszych klubów w Q&A. Lista znajduje się tutaj

Niestety okres naszej rozłąki się przedłuża, dlatego postanowiliśmy przypomnieć Wam najlepsze opcje dla Waszego członkostwa w INTERFIT Club.

CZŁONKOSTWO AKTYWNE: płacisz teraz, korzystasz potem. Dzięki temu wspierasz swój klub!

Jeżeli pozostaniecie przy tej opcji, będziemy pobierać od Was opłaty za członkostwo zgodnie z dotychczasowymi zasadami. Po ponownym otwarciu klubu, automatycznie wydłużymy Wasze członkostwo o czas braku dostępu do klubu.
Ale to nie wszystko – przypominamy, że wszyscy Klubowicze, którzy zostaną przy opłaconym aktywnym członkostwie w podziękowaniu otrzymają od nas jeden dodatkowy - darmowy miesiąc członkostwa na końcu umowy!

To rozwiązanie pomoże nam na bieżąco regulować zobowiązania związane z utrzymaniem klubów. Mimo zamknięcia cały czas ponosimy koszty takie jak: czynsze, leasingi czy wynagrodzenia pracowników.
Dlatego jeżeli możecie, to pozostańcie przy aktywnym członkostwie.

ZAMROŻENIE CZŁONKOSTWA: nie płacisz w okresie braku dostępu do klubu

Bezpłatne zamrożenie członkostwa to rozwiązanie specjalne, które wprowadziliśmy w związku z koniecznością czasowego zamknięcia spowodowaną epidemią.
Wiemy, że wielu z Was teraz też nie ma lekko, więc to wyjście wprowadzone specjalnie dla Was.

Usługa ta nie jest automatyczna i należy aktywować ją poprzez naciśnięcie odpowiedniego przycisku w Strefie Klienta (zakładka: Członkostwo/aktualny karnet/zamrażam/wybierz miesiąc maj).
Zamrożenie aktywuje się od początku kolejnego okresu rozliczeniowego. Obowiązuje tylko w okresie, gdy klub jest czasowo nieczynny w związku z epidemią.

Jeżeli potrzebujecie z niej skorzystać w maju 2020r., to zróbcie to jak najszybciej, gdyż proces pobierania płatności za członkostwa jest automatyczny i 5 maja o godzinie 00:00
będzie kontynuowany zgodnie z zasadami określonymi w Waszych umowach.

Płatności tych Klubowiczów, którzy skorzystają z bezpłatnego zamrożenia członkostwa w miesiącu maju zostaną przesunięte na przyszły miesiąc, a ich członkostwo wydłuży się o jeden płatny miesiąc.

Aktualny czas jest bardzo trudny dla nas wszystkich. Tym bardziej jednak wierzymy, że w obliczu tego wyzwania wspólnie będziemy się wzajemnie wspierać i dbać o siebie poprzez mądre i odpowiedzialne działania.
Dlatego jeżeli możecie, to pozostańcie przy opcji aktywnego członkostwa. Dzięki temu łatwiej będzie nam przywrócić usługi klubu po zakończeniu przymusowej przerwy.

Niezależnie, którą z tych opcji wybierzesz, pozostaniesz naszym klubowiczem i zachowasz wszystkie związane z tym benefity.

I na koniec jeszcze jedno! Mimo zamknięcia my nie próżnujemy, tylko szykujemy kluby na Wasz powrót.
Sprzątamy, odświeżamy, dezynfekujemy, wymyślamy nowe rozwiązania, by trenowało Wam się jeszcze lepiej, a przede wszystkim bezpieczniej.

Wszystkim Wam i Waszym rodzinom życzymy dużo zdrowia!

W tej chwili zostańcie i trenujcie w domu. Zadbajcie o siebie i swoich bliskich. Z nami możecie się spotkać codziennie na FACEBOOK-u podczas zajęć online.

Jeszcze raz bardzo serdecznie dziękujemy za Wasze wsparcie!

Do zobaczenia!
TEAM Interfit Club